Kategória
Značky
    Blog
      Produkty
      Nenájdené žiadne produkty.
      Kategória
      Značky
        Blog
          Produkty
          Nenájdené žiadne produkty.

          Menu
          P
          Porovnať

          Pozáručný servis

          Náš preškolený servisný tím Vám zaručuje profesionálny servisný zásah do Vášho stroja za použitia výhradne originálnych náhradných dielov.

          Ako môžem požiadať o popredajný servis?


          1. Nahlásenie (objednanie) servisného zásahu

          • Kontaktujte nás telefonicky na čísle 494 664 522 (alebo 777 747 747) alebo e-mailom na adrese reklamace@proteco-naradi.cz.
          • Po konzultácii s naším pracovníkom sa dohodnete na spôsobe dopravy a úhrade nákladov na diagnostiku


          2. Preprava vášho stroja/náradia do servisu

          2.1 Balenie servisného predmetu

          • Stroj/nástroj riadne zabaľte do škatule tak, aby sa počas prepravy nepoškodil
          • Uveďte čo najpresnejší opis poruchy a vaše kontaktné údaje vrátane adresy a telefónneho čísla

          2.2 Doručenie servisného predmetu

          Servisný predmet môžete doručiť do nášho servisného strediska nasledujúcimi spôsobmi:

          a) Zaslaním na našu adresu prostredníctvom akejkoľvek prepravnej služby (PPL, DHL, Česká pošta...). V tomto prípade je potrebné vopred uhradiť náklady na diagnostiku (15 EUR) podľa pokynov nášho servisného strediska.

          b) Doručením našou službou (náš pracovník pre Vás objedná doručenie kuriérom) na dobierku, ktorú zákazník zaplatí pri odovzdaní tovaru kuriérovi vrátane nákladov na diagnostiku (cena dopravy zodpovedá cene dopravy pri kúpe nového tovaru. - možno využiť len pri nadrozmernom tovare!!!

          c) Osobné doručenie na našich predajniach v Rychnove nad Kněžnou alebo Hradci Králové. V tomto prípade budete požiadaní o úhradu nákladov na diagnostiku na mieste.

          Adresa pre zaslanie servisného predmetu:

          PROTECO nářadí s.r.o

          Podbřezí 63

          518 03 Podbřezí

          Česká Republika


          3. Súhlas/nesúhlas s ponukou opravy

          Po doručení stroja/náradia do nášho servisného strediska servisný technik diagnostikuje poruchy a vypracuje ponuku na opravu. Výsledky servisného postupu môžu byť nasledovné:

          a) Schválenie ponuky opravy

          Ak súhlasíte s cenovou ponukou opravy, oprava sa vykoná a stroj/nástroj vám bude zaslaný späť na dobierku v hodnote ceny opravy. V tomto prípade sa od konečnej ceny servisu odpočíta vopred zaplatený poplatok za diagnostiku.

          b) Nesúhlas s cenovou ponukou opravy

          Ak nie ste spokojní s cenovou ponukou, informujte o tom čo najskôr naše servisné stredisko. Servisné stredisko s vami následne prerokuje, či chcete stroj/nástroj zaslať späť na vašu adresu alebo ekologicky zlikvidovať.

          UPOZORNENIE: Ak kupujúci nereaguje na oznámenú cenovú ponuku opravy (e-mailom alebo telefonicky) po dobu dlhšiu ako 60 dní, servisovaný výrobok prepadne v prospech spoločnosti PROTECO náradie, ktorá ho ekologicky zlikviduje.



          Cenník pozáručného servisu

          Diagnostika závady (neodsúhlasená/odsúhlasená cenová ponuka)15 EUR s DPH / 0 EUR s DPH
          Doprava tovaru späť zákazníkovi
          Podľa platného cenníka dopravy
          Oprava strojaIndividuálne - cena stanovená servisným technikom

          Chcete nám niečo povedať o našich produktoch alebo e-shope? Neváhajte napísať.
          Správa bola odoslaná

          Košík obsahuje nepovolené položky

          Košík je prázdny