Náš preškolený servisný tím Vám zaručuje profesionálny servisný zásah do Vášho stroja za použitia výhradne originálnych náhradných dielov.
Ako môžem požiadať o popredajný servis?
1. Nahlásenie (objednanie) servisného zásahu
- Kontaktujte nás telefonicky na čísle 494 664 522 (alebo 777 747 747) alebo e-mailom na adrese reklamace@proteco-naradi.cz.
- Po konzultácii s naším pracovníkom sa dohodnete na spôsobe dopravy a úhrade nákladov na diagnostiku
2. Preprava vášho stroja/náradia do servisu
2.1 Balenie servisného predmetu
- Stroj/nástroj riadne zabaľte do škatule tak, aby sa počas prepravy nepoškodil
- Uveďte čo najpresnejší opis poruchy a vaše kontaktné údaje vrátane adresy a telefónneho čísla
2.2 Doručenie servisného predmetu
Servisný predmet môžete doručiť do nášho servisného strediska nasledujúcimi spôsobmi:
a) Zaslaním na našu adresu prostredníctvom akejkoľvek prepravnej služby (PPL, DHL, Česká pošta...). V tomto prípade je potrebné vopred uhradiť náklady na diagnostiku (15 EUR) podľa pokynov nášho servisného strediska.
b) Doručením našou službou (náš pracovník pre Vás objedná doručenie kuriérom) na dobierku, ktorú zákazník zaplatí pri odovzdaní tovaru kuriérovi vrátane nákladov na diagnostiku (cena dopravy zodpovedá cene dopravy pri kúpe nového tovaru. - možno využiť len pri nadrozmernom tovare!!!
c) Osobné doručenie na našich predajniach v Rychnove nad Kněžnou alebo Hradci Králové. V tomto prípade budete požiadaní o úhradu nákladov na diagnostiku na mieste.
Adresa pre zaslanie servisného predmetu:
PROTECO nářadí s.r.o
Podbřezí 63
518 03 Podbřezí
Česká Republika
3. Súhlas/nesúhlas s ponukou opravy
Po doručení stroja/náradia do nášho servisného strediska servisný technik diagnostikuje poruchy a vypracuje ponuku na opravu. Výsledky servisného postupu môžu byť nasledovné:
a) Schválenie ponuky opravy
Ak súhlasíte s cenovou ponukou opravy, oprava sa vykoná a stroj/nástroj vám bude zaslaný späť na dobierku v hodnote ceny opravy. V tomto prípade sa od konečnej ceny servisu odpočíta vopred zaplatený poplatok za diagnostiku.
b) Nesúhlas s cenovou ponukou opravy
Ak nie ste spokojní s cenovou ponukou, informujte o tom čo najskôr naše servisné stredisko. Servisné stredisko s vami následne prerokuje, či chcete stroj/nástroj zaslať späť na vašu adresu alebo ekologicky zlikvidovať.
UPOZORNENIE: Ak kupujúci nereaguje na oznámenú cenovú ponuku opravy (e-mailom alebo telefonicky) po dobu dlhšiu ako 60 dní, servisovaný výrobok prepadne v prospech spoločnosti PROTECO náradie, ktorá ho ekologicky zlikviduje.
Cenník pozáručného servisu
Diagnostika závady (neodsúhlasená/odsúhlasená cenová ponuka) | 15 EUR s DPH / 0 EUR s DPH
|
Doprava tovaru späť zákazníkovi | Podľa platného cenníka dopravy |
Oprava stroja | Individuálne - cena stanovená servisným technikom |