Kategória
Značky
    Blog
      Produkty
      Nenájdené žiadne produkty.
      Kategória
      Značky
        Blog
          Produkty
          Nenájdené žiadne produkty.

          Menu
          P
          Porovnať

          Doprava a cena

           

          Informácie k doprave:
          Doprava tovaru k zákazníkovi je uvedená vrátane DPH (balné ani iné ďalšie poplatky už neúčtujeme).


          U objednávok nad 99 € je DOPRAVA ZADARMO.


          Zásielka do 50 kg, DPD

          3,99 EUR

          DPD Pickup (odberné miesta - zásielky do 20 kg)3 EUR

          Zásielka nad 50 kg, objemné, neskladné (rebríky/popolnice), DHL:

          14,99 EUR

          Dobierka2 EUR

               



          Direct Parcel Distribution SK s.r.o. (DPD) – celoštátna expresná preprava balíkov na území Slovenskej republiky


          • Pokiaľ uvedie zákazník e-mail, pošle mu prepravca avízo o doručovaní zásielky.

          • Zákazníkovi zašle SMS s informáciou o tom, že prevzal do prepravy jeho zásielku, a to vrátane čísla zásielky a možnosti presmerovania zásielky do výdajného miesta.

          • SMS a e-mail avízo v deň doručenia s upresnením času doručenia.

          • Keď aj napriek tomu nezastihneme zákazníka na adrese, doručujeme zásielku znovu nasledujúci pracovný deň.

          • Zásielku doručíme za prvé uzamykateľné dvere.

          • Proces doručovania zásielky môže klient sledovať v reálnom čase od vyzdvihnutia zásielky až po finálne doručenie. (Tracking &Tracing).

           

          Pozrite sa, aké veľké zásielky môžete bez problémov posielať:

          • Jeden kus = jedna zásielka

          • Max. hmotnosť zásielky 50 kg

          • 2x výška + 2x šírka + dĺžka < 3 m

           

          Pre jednotlivé rozmery platí:

          • max. 80 cm šírka

          • max. 60 cm výška

          • max. 200 cm dĺžka

           

          dhl s.r.o – paletová expresná preprava objemných, neskladných a veľkých kusových zásielok


          • Prepravca pošle SMS avízo príjemcovi zásielky s informáciou o tom, že sme  prevzali zásielku. Správa obsahuje základnú informáciu o odosielateľovi, číslo zásielky.

          • Pokiaľ uvedie príjemca e-mail, pošleme mu informáciu o tom, že sme u prevzali zásielku, číslo zásielky.

          • V deň doručenia budeme príjemcu vopred telefonicky informovať o dobe doručenia zásielky. Vodič zatelefonuje príjemcovi najmenej 2 hodiny pred doručením, najskôr však o 7,30 hod.

          • Pokiaľ príjemcu napriek tomu nezastihneme, doručíme zásielku nasledujúci pracovný deň. V cene prepravy sú zahrnuté dva pokusy o doručenie.



          Aké veľké zásielky je možné bez problémov posielať:

          • Systém je vhodný pre zásielky o hmotnosti nad 50kg

          • Zásielku môže tvoriť viac nákladových kusov (colli)

          • Maximálna hmotnosť jedného kusu je 1200 kg

          • Maximálna výška jedného kusu je 220 cm

          • Maximálna dĺžka jedného kusu je 300 cm

          MOŽNOSTI PLATBY

          Kartou online (ComGate)0 EUR
          Prevodom na účet0 EUR
          V splátkach (KOFIDIS)0 EUR

          Dobierka - zaplatíte pri prevzatí tovaru spoločnosťou PPL alebo DHL. Upozorňujeme, že nadrozmerné zásielky (DHL) možno platiť len v hotovosti, nie kartou.

          Online karta ComGate - po odoslaní objednávky budete presmerovaní na platobnú bránu, kde môžete vykonať platbu. Platba sa uhradí okamžite.

          Bankovým prevodom - (z vášho účtu na účet našej spoločnosti ), údaje potrebné na platbu sú uvedené v potvrdení objednávky. Zásielka vám bude odoslaná až po pripísaní peňazí na náš účet.

          V splátkách (KOFIDIS) - možnosť predaja na splátky - viac informácií nájdete tu www.proteco-naradie.sk/kofidis


          Pri prevzatí zásielky si vždy skontrolujte, či je obal alebo ochranná páska PROTECO neporušená. V prípade akejkoľvek nezrovnalosti sa musí obsah poškodenej zásielky ihneď skontrolovať s prepravcom. S prepravcom sa takisto musí spísať zápis o poškodení alebo strate zásielky. POZOR, pri spisovaní zápisu o poškodení s prepravcom nikdy nesmie byť    v kolónke "Obal zásielky" napísané "Nepoškodený". V tomto prípade prepravca môže reklamáciu neuznať! Tento zápis pošlite na náš kontaktný email info@proteco-naradi.cza my už reklamáciu s prepravcom vybavíme za Vás.

           
          Chcete nám niečo povedať o našich produktoch alebo e-shope? Neváhajte napísať.
          Správa bola odoslaná

          Košík obsahuje nepovolené položky

          Košík je prázdny